Sziasztok!
A következő a szituáció, ami megtörtént velem pár napja. iPhone-ról, a Betfair alkalmazást használva fogadok sporteseményekre, és legutóbb fogadtam egy focimeccsre. Minden jól is ment, előnyös pozícióban gondoltam Cash out-olok (Green up), azonban az alkalmazás technikai hibára hivatkozva megtagadta a Cash out-ot. Próbálkoztam többször, alkalmazás reset, telefon restart, de az újraindítás után már csak nem is kapcsolódott, a betfair szerver nem volt elérhető. Internet kapcsolatom volt, egyrészt mert Wifin voltam, másrészt pedig más oldalak működtek az adott idő alatt.
Írtam a betfair-nek, akik azt válaszolták, hogy tényleg volt technikai zavar náluk, ami miatt nem volt elérhető bizonyos szolgáltatásuk, azonban ilyen helyzetben ők nem tudnak mit tenni.
Függetlenül attól, hogy elvesztettem azt a fogadást emaitt a technikai hiba miatt, ami miatt igazából írok, hogy ezt a hozzáállást én nem gondolom fair-nek, az ő nem jól működő rendszereiknek mások igyák meg a levét.
Nagyjából végigolvastam a Betfair Terms And Conditions részét, azonban nem találtam olyan szabályozást, hogy ilyen esetben kinek milyen jogai vannak.
Tulajdonképpen az ő hozzáállásukon szívtam fel magam, és gondolkoztam, hogy valamilyen módon tovább lehetne vinni ezt az ügyet. Érdemes ebből valamilyen jogi dolgot csinálni, van-e valakinek tapasztalata a Betfair hozzáállásával kapcsolatban, vagy hagyjam az egészet, nem ér ennyit.
Üdv!
András