Befizetés/Kifizetés Infó

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok.Kértem limit növelést ilyen módon:

ADDRESS VERIFICATION METHODS
The following verification method will verify your address and increase your outgoing transaction limit:
METHOD    LIMIT INCREASE    DURATION
Verify your address    + 1420000.00 HUF    2-5 days

A verification letter will be sent to the address registered on your account. This letter will contain a verification code which you will have to enter back at our site. Note: Your customer ID is NOT your verification code

ADDRESS VERIFICATION – STEP 2
   
Your verification letter was sent to the address registered on your account on 20/09/2012. This letter contained a 6 digit verification code which you can enter below:

Verification code:    


If you have not received your verification letter, please be patient as it can take 2-5 working days to arrive. Unfortunately we cannot guarantee that your letter will arrive. If this is the case then your address cannot be verified.

Ezután kérnek egy 6 jegyű kódot,amit állítólag e-mailben kapok,de az e-mail,amit küldtek,abban egyelőre nincs semmilyen kód.Tud erről vki vmit?köszi

Nem emailben kapod, hanem levélben. Ezért lakcím azonosítás a neve.

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, ha Euro-s Skrill számlát nyitnék, tudnák-e az OTP-ben forint készpénzes befizetéssel (tehát nem bankszámláról) pénzt ráutalni?

Idézetet írta: tsato11 Dátum szeptember 29, 2012, 22:55:36
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, ha Euro-s Skrill számlát nyitnék, tudnák-e az OTP-ben forint készpénzes befizetéssel (tehát nem bankszámláról) pénzt ráutalni?

Szerintem nem.
Csak akkor tudsz így közvetlenül készpénzzel befizetni egy bankfiókban, ha a szolgáltató (itt ugye a moneybookers) az adott banknál is vezet számlát, vagy valamilyen formában gyűjt pénzt. (pl. egy közvetítő cégen keresztül)

Ha forint mb számlád van, akkor a Commerzbankhoz kell utalni, ha ott van készpénz forgalom, akkor elvileg be is lehetne fizetni, de a mb szabályzata tiltja a készpénzes befizetést.
A cash deposit is where you go to the bank in person and deposit money in cash into our bank account. Please note: Cash deposits are STRICTLY FORBIDDEN, i.e. Skrill (Moneybookers) cannot accept any deposits made in cash.

Szerintem a mb az euró számláját sem az OTP-nél vezeti (valaki megnézhetné, akinek euró skrillje van, hogy hova kéne utalni feltöltésnél!), de ha otp-s is lenne, valószínűleg akkor sem fogadnák el tőled a készpénzes befizetést és még fizethetnéd is a visszautalás költségeit.
(be tudnád fizetni mondjuk a Commerzbankban, de az sosem kerülne a számládra)

Idézetet írta: Knapp Dátum szeptember 30, 2012, 01:33:24
Szerintem nem.
Csak akkor tudsz így közvetlenül készpénzzel befizetni egy bankfiókban, ha a szolgáltató (itt ugye a moneybookers) az adott banknál is vezet számlát, vagy valamilyen formában gyűjt pénzt. (pl. egy közvetítő cégen keresztül)

Ha forint mb számlád van, akkor a Commerzbankhoz kell utalni, ha ott van készpénz forgalom, akkor elvileg be is lehetne fizetni, de a mb szabályzata tiltja a készpénzes befizetést.
A cash deposit is where you go to the bank in person and deposit money in cash into our bank account. Please note: Cash deposits are STRICTLY FORBIDDEN, i.e. Skrill (Moneybookers) cannot accept any deposits made in cash.

Szerintem a mb az euró számláját sem az OTP-nél vezeti (valaki megnézhetné, akinek euró skrillje van, hogy hova kéne utalni feltöltésnél!), de ha otp-s is lenne, valószínűleg akkor sem fogadnák el tőled a készpénzes befizetést és még fizethetnéd is a visszautalás költségeit.
(be tudnád fizetni mondjuk a Commerzbankban, de az sosem kerülne a számládra)

Idézetet írta: Knapp Dátum szeptember 30, 2012, 01:33:24
Szerintem nem.
Csak akkor tudsz így közvetlenül készpénzzel befizetni egy bankfiókban, ha a szolgáltató (itt ugye a moneybookers) az adott banknál is vezet számlát, vagy valamilyen formában gyűjt pénzt. (pl. egy közvetítő cégen keresztül)

Ha forint mb számlád van, akkor a Commerzbankhoz kell utalni, ha ott van készpénz forgalom, akkor elvileg be is lehetne fizetni, de a mb szabályzata tiltja a készpénzes befizetést.
A cash deposit is where you go to the bank in person and deposit money in cash into our bank account. Please note: Cash deposits are STRICTLY FORBIDDEN, i.e. Skrill (Moneybookers) cannot accept any deposits made in cash.

Szerintem a mb az euró számláját sem az OTP-nél vezeti (valaki megnézhetné, akinek euró skrillje van, hogy hova kéne utalni feltöltésnél!), de ha otp-s is lenne, valószínűleg akkor sem fogadnák el tőled a készpénzes befizetést és még fizethetnéd is a visszautalás költségeit.
(be tudnád fizetni mondjuk a Commerzbankban, de az sosem kerülne a számládra)

Köszi a választ!

Köszi a választ! (Harmadikra sikerült beírnom. Bocs!)

Skrill eurós befizetéshez:
A Frankfurti Commerzbankhoz kell utalni eurót és akkor a bankod vált nem a Skrill.
Lényegesen jobb így az árfolyam de banktól erősen függ,meg van általában külön díja is a deviza utalásnak,érdeklődjön bankjánál :)
Bemásolom az egész emailt amit az ügyfélszolgálat küldött még anno:


Thank you for contacting Moneybookers support center.

Further to your enquiry, we would like to kindly confirm with you that you may also make deposits to our bank account in Commerzbank, Germany, which works in EUR, in order to avoid currency conversion. Please find the details of it below:

Account holder: Moneybookers Ltd.
Bank: Commerzbank
City/Town: Frankfurt
SWIFT: COBADEFF
IBAN: DE23500400000581732500
Account currency: EUR, USD, GBP, CAD, JPY, SGD, HUF, AED, SAR, QAR, MAD, JOD, TND, OMR, RSD, RON
Reference: xxxxxxxx (your customer ID number)

Please be kindly reminded that you should fill in only your reference code (customer ID number) in the reference (description/purpose/etc.) field of your bank form, every time you are making a deposit. This way our system will be able to recognize your upload automatically and you should avoid difficulties and delays.

We hope you find this information helpful. Should you need any further assistance, please do not hesitate contacting us.

Best regards,
Valentine
Customer Support Representative

Moneybookers Team

Idézetet írta: pukk Dátum szeptember 30, 2012, 13:52:38

Further to your enquiry, we would like to kindly confirm with you that you may also make deposits to our bank account in Commerzbank, Germany, which works in EUR, in order to avoid currency conversion. Please find the details of it below:

Account holder: Moneybookers Ltd.
Bank: Commerzbank
City/Town: Frankfurt
SWIFT: COBADEFF
IBAN: DE23500400000581732500
Account currency: EUR, USD, GBP, CAD, JPY, SGD, HUF, AED, SAR, QAR, MAD, JOD, TND, OMR, RSD, RON
Reference: xxxxxxxx (your customer ID number)

Köszi az infót! Ma néztem éppen azt, h euros a skrillem, a bankszámlám is, erre ez kacsint vissza rám a banki átutalásnál:

Account holder:   Moneybookers Ltd
Bank:   Commerzbank ZRT
City/Town:   Budapest
Account number:   14220108-33265005
SWIFT:   COBAHUHXXXX
IBAN:   HU81142201083326500500000000
Account currency:   HUF (!!!)

Hogy ennek mi értelme van? Álljam a bankom költségeit, a skrill (gondolom kétszeri) váltását (EUR -> HUF, HUF -> EUR), és imádkozzak, h hátha még pénz is érkezik a számlámra :D
Vki próbálta már a fentebb látható megoldást?

Sziasztok!
Lenne pár kérdésem, illetve segítséget szeretnék kérni Moneybookers-szel kapcsoltban!
Idén júliusban nyitottam MB számlát, a PS-on nyert pénzemet szerettem volna kivenni. Kezdetekkor minden okés volt, egyértelmű (pedig nem beszélek angolul).. Sikerült is kiszednem MB-re a pénzt. Onnan, próbaként elöször 10000 Ft-ot utaltam bankszámlámra. 1-2 nap alatt megérkezett.
Aztán kiszedtem még 100e-t (12.08.04) , majd 110e.-t (12.08.09).
Ezek után ért a meglepetés , mert a pénzmosás (bla-bla-bla) szövegre hívatkozva kérték, hogy erősítsem meg a lakcímemet. Kértem hát a levelet, amit, az e-mail szerint 2012. augusztus 15.-én elküldtek.  DE A MAI NAPIG NEM ÉRKEZETT MEG!!!
Próbálgattam lekérni még pénzt, de múlt hétig semmit nem engedett. Aztán múlt héten próbálkoztam megint 10e-rel, ezt engedélyezte. Arra gondoltam, hogy lehet az ezer eurós/60 nap  limit játszik, akkor viszont kb. 40e-t még lekérhetek, ezt is engedte is... Meg is érkezett a pénz a bankszámlára...
De azóta (ismét) nem tudok pénzt utalni magamnak.

Na szóval a kérdés:
-Hogyan tudom megemelni a limitemet, ha nem jön meg a levél? Lehet-e kérni újat, valamilyen uton módon, mert a supportban, ilyen opciót nem találtam! (az van ott,hogynem garantálják a levél érkezését, de ebbe naz esetben nem is áll módjukban megerősíteni a címemet...)
Ha ez lehetséges, milyen e-mail címre írjak???

A 60 nap rég letelt (már a pénz bankszámlára érkezéshez képest is). Akkor miért nem enged utalni a számlámra lakcím megerősítés nélkül???

Előre is köszi a segítséget!

ps: A  "Név megerősítésnek" mi a procedúrája?? (Ha az esetleges megoldás lenne problémámra...)

#340 október 16, 2012, 17:46:22, vmlinuz
Belépés után tudsz irni a supportnak, az oldal tetején van a contact menü, majd középen E-mail support. Itt a My Profile részlegen van a Post Address Verification opció, s azon belül I have a general question about post address verification. Ezt válaszd ki, majd irj ide egy ilyesmi üzenetet:

I'd like to verify my address and I have requested a verification letter more than a month ago, but I didn't receive. Please send me another one, or provide some other method for verifying my address. Thanks.

Ezután vagy küldnek új levelet, vagy kérnek egy közüzemi számlát vagy valami dokumentumot, amin a cimed rajta van.

Ezen kivül megemelheted a korlátozásokat egy bankkártya hozzáadásával ÉS az ellenőrző kód megadásával, vagy ha befizetsz utalással, saját számláról egy kis összeget.


My account részben az oldal alján található a Limits rész. Itt kell legyen egy Increase link, erre klikkelve is biztos felkinálja a fennebb ajánlott opciókat (kártya illetve számla hozzáadása és befizetés).

Köszi a gyors választ! Ezt az opciót láttam én is, de mivel volt ott a másik (az általam említett) lehetőség, arra gondoltam, ez nem játszik ebben az esetben, mert ez nem "general" (általános) kérdés... :D

DE akkor végülis, azért nem tudok "lakcím megerősítés" nélkül pénzt utaltatni, mert túl léptem a keretem? Jól gondoltam?
Csak, mert az a furcsa, hogy a limitnél, kezdetek óta nem változott a remaining (hátralévő) összeg.. :)

Szinte biztos, hogy azért. Amig semmilyen ellenőrzésen nem mész át, elég kicsik a limitek.

Én is erre a HUF os számlára utaltam át és a skrill váltotta át Eurora,
60 ezer forint környékén küldtem forintba és 1-2 ezer között veszítettem a váltással.
szerintem elviselhető veszteség.

Idézetet írta: jaaas Dátum október 02, 2012, 07:35:49
Köszi az infót! Ma néztem éppen azt, h euros a skrillem, a bankszámlám is, erre ez kacsint vissza rám a banki átutalásnál:

Account holder:   Moneybookers Ltd
Bank:   Commerzbank ZRT
City/Town:   Budapest
Account number:   14220108-33265005
SWIFT:   COBAHUHXXXX
IBAN:   HU81142201083326500500000000
Account currency:   HUF (!!!)

Hogy ennek mi értelme van? Álljam a bankom költségeit, a skrill (gondolom kétszeri) váltását (EUR -> HUF, HUF -> EUR), és imádkozzak, h hátha még pénz is érkezik a számlámra :D
Vki próbálta már a fentebb látható megoldást?

Idézetet írta: vmlinuz Dátum október 16, 2012, 21:20:54
Szinte biztos, hogy azért. Amig semmilyen ellenőrzésen nem mész át, elég kicsik a limitek.

Ez ugye a banki kiutalásnál áll fenn? A moneybookersnél pillanatnyilag nincs regisztrálva VISA kártyám, csak egy CIB-es internetkártya (ami MASTERCARD-ként működik), erről  történt a befizetés regisztrációkor, és az ehhez tartozó CIB-es alszámlaszámra kértem ki a pénz eddig, banki utalásként. DE erre a kártyára ugye nem lehet kifizetést kérni, sajnos..

Ha tegyük fel beregisztrálom a CIB-es VISA ELECTRON kártyámat, kérhetek rá kifizetést, úgy hogy a kifizetett pénz elméletileg (és gyakorlatilag is) a Pokerstars-ról "származik"? Vagy a  regisztrációs kérdésnél "szerencsejáték" opció a csak befizetésekre érvényes?

Ergo: a Moneybookers-nél foglalkoznak-e azzal honnan van a pénz a számládon, amihez hozzá szeretnél jutni?