odds adatbázis

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok!

Végzős alkalmazott matematikus hallgató vagyok az ELTE-n és a szakdolgozat témám a Sportfogadás matematikai modellezése címet kapta. Ehhez szeretnék egy odds adatbázist, ami tudja a következőket:
1, legalább egy fogadóirodának, legalább egy bajnokságra nézve rögzítette az összes háromkimenetelű végeredményére kínált oddsait
2, mutassa az első és az utolsó meghirdetett oddsait egy rögzített fogadóirodának (ez fontos, egyik főbb témája a szakdolgozatomnak az odds időbeli változása)
3, lehetőleg könnyen kezelhető legyen, értem ez alatt, hogy ne egyesével kelljen másolgatnom a számokat, hanem egy rövidebb programmal elvégezhessem az adatelemzést
4, jó lenne ha akár a tavalyi, vagy még régebbi bajnokságra hirdetett oddsokat is tárolná

köszönöm a segítséget!
üdvözlettel,
Tibi8888

Azt hiszem a Betfairnel lehet venni historia adatokat. Viszont gozom sincs milyen formatumba a kimenetel, es mennyi munka lehet vele. szerintem igy is sok :)

Idézetet írta: AC_28 Dátum december 16, 2013, 10:26:11
Azt hiszem a Betfairnel lehet venni historia adatokat. Viszont gozom sincs milyen formatumba a kimenetel, es mennyi munka lehet vele. szerintem igy is sok :)

Betting exchange-es "fogadóirodák" nem igazán jönnek nekem szóba. A főbb profil a hagyományos fogadóirodák kockázatvállalása és ennek alakulása meccsenként, illetve a szezon folyamán. Ha olyan adataim vannak amiknél a játékosok egymás ellen játszanak, azt nyilván teljesen másképp kell megközelíteni. Azért köszi! :)

#3 december 16, 2013, 20:36:08, Irtis
Segíteni sajnos nem tudok, de a kész munkád majd érdekelne, persze csak ha publikus. Sok sikert!
Esetleg az oddsportal.com-nak írj egy emailt, nekik biztos megvannak ezek az adatok. Kérdés, hogy odaadják-e, és ha igen mennyiért. Az oldalon láthatók a korábbi meccsek oddsai és a változásuk, de nyilván nem egyenként akarod bepötyögni egy adatbázisba.