Mai mérges levelem nekik. 2hete nincs válasz, csak hogy foglalkoznak az üggyel. Jönnek a sablonválaszok. Egy technikai hiba miatt egy bónuszt ajánlottak, amit persze nem kaptam meg.
Kedves bwin!
Köszönöm az emailt. Ja nem.
Nem elfogadható ez a hosszadalmas ügyintézésért.
Ismételten értesítem, hogy a november 19.i levelükben ígértek nekem egy bónuszt amit azóta sem elérhető a számlámon. Ismétlem, hogy megértsék. November 19. Az testvérek között is minimum 12nap. Ennyi idő alatt egy embrió karokat növeszt a második trimeszterben!!! De én mégsem kaptam választ. Komolyan szívatnak? Direkt? Nyomatékosan megkérem, hogy emelje fel a telefonját, pötyögje azt a gyorshívó gombot ami azé a részlegé ahol foglalkozni kéne az ügyemmel, és mondja meg neki, hogy ideje lenni tenni valamit. Nem hiszem hogy olyan nehéz dolga lenne a problémámmal, hogy ne lehetne percek alatt megoldani.
Köszönjük megértését.
Amennyiben még akadna kérdése, ne tegye fel, mert elég idegbeteg lettem emiatt a lassú herce-hurca miatt.
Üdvözlettel
a bwin egy kiábrándult ügyfele
A bwin NEM támogatja a gyors és pontos ügyintézést probléma esetén.