Coral

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Remélem nekem is elfogadják és hétvégéig leellenőrzik.
Valaki írta még a hendikepes value fogadásokat.Mennyire korlátoztak le?Csak mert láttam még mindig van néha ilyen,aztán gondoltam kihasználom.
Ja és még valaki tudna nekem segíteni hogy milyen casino bónusz van jelenleg?Köszönöm!

Nekem is nagyon pozitív az eddigi véleményem erről az irodáról. A kapott 5 eurót sikeresen felhizlaltam tegnap, sőt még aznap le is tudtam a verifikálást. Ma befizettem mb-n 10€-t, toltam 2 kamufogadást, majd nem sokkal később kifizetést kértem. Kb. 2 óra alatt meg is érkezett :great:

Idézetet írta: fedor911 Dátum szeptember 11, 2013, 18:34:51
Remélem nekem is elfogadják és hétvégéig leellenőrzik.
Valaki írta még a hendikepes value fogadásokat.Mennyire korlátoztak le?Csak mert láttam még mindig van néha ilyen,aztán gondoltam kihasználom.
Ja és még valaki tudna nekem segíteni hogy milyen casino bónusz van jelenleg?Köszönöm!

Az egyik számlámon teljesen lekorlátoztak, egyáltalán nem tudok fogadni. A másikon a legnagyobb tét amit elfogadnak 115€ a nagyobb ligákra. Ez a hendikep value csak ideig-óráig működik, hamar levágják, hogy ha valaki ezeket vadássza (akkor minek adnak ilyen szorzókat egyáltalán? költői kérdés). Szerintem vagy nagy téttel érdemes tenni pár ilyen fogadást, és vállalni, hogy rövid idő után jön a korlátozás, viszont addig is sok pénzt keresni. Vagy okosan kis téttel és csak néha megtenni egyet-egyet, és közben normális ügyfélnek tűnni, tehát más fogadásokat is megtenni. Így talán hosszú távon lehet profitálni a value oddsokból, de a kis tétek miatt a profit is kisebb lesz fogadásonként.

Ugye elvileg van egy 50fontos freebet a Coralon, de ez csak briteknek jár. Na én bepróbálkoztam náluk, hogy miért nem kaptam meg.. Erre a chates kolléga 5percen belül jóváírta az első fogadásom értékét freebetként..
Szóval tessék utólag reklamálni, bátran..

Brávó Coral, így szeretlek :)

Idézetet írta: benson Dátum június 13, 2013, 14:38:55
Kalap sz@r ez az iroda, velem ugyanez történt regisztráció után, sőt most látom, hogy még most is. Itt ==> http://www.coral.co.uk/mobile be tudsz lépni (legalábbis nekem sikerült), intézhetsz ezt-azt (be-és kifizetés, üzenetek, adatok), de fogadni persze nem tudsz, mert mihelyt a Sports-ra kattintsz, újra előjön a villogás. Eddig azt gondoltam, nálam azért van ez, mert még nem hitelesítettem magam. Ez időközben megtörtént, erről küldtek is üzenetet, sőt még egy függőben lévő kifizetésemet is teljesítették. Fogadnom viszont még az említett probléma miatt nem sikerült. Nem is foglalkoztam a kifizetés óta velük. Akinek sikerült már itt fogadnia, leírhatná, hogyan ment nála ez.
Nnnna, májusban nyitottam a számlát, és most ott tartunk, hogy huszadjára is megvizsgálják a problémát.

Thanks for wanting to chat live at Coral.co.uk! Simply enter your query into the box below and we'll be with you shortly.
Tony B: Hello. Thank you for contacting Coral Customer Service. You are speaking to Tony, how can I help you?
én: Hello
én: I have a login problem
én: I got an error message
én: when I try to click Sports
én: I told this problem several times
én: but nothing happened
én: Is this correct?
Tony B: would you be able to send screen shots of any error messages, and send them to [email protected].
én: yes, I have sent it. Shall I send it again?
Tony B: yes please.
Tony B: this will then allow someone to investigate this for you.
én: to [email protected]?
Tony B: and then we will email you as soon as possible
Tony B: yes, that is the correct email address.
én: ok, I have sent it again.
én: I have opened my coral account in May
én: but I can't still bet!
én: Is this normally?
Jon: Thank you for contacting Coral, you are now speaking to Jon.
Jon: Please be advised that I am looking inti your account.
Jon: Judging by the screenshot you have sent in, I can see that it would appear to be a connection problem on your end. The redirecting image appears when there is difficulty connecting to the server, and at this current time we have no iussues. We would advised that you check your computer is connected correctly. If the issue persists perhaps contact your broadband provider as they may be limiting your network coverage.
Jon: Is there anything else I can help you with today?
én: My computer is ok
én: the problem is at yours
én: this error message appears on two different computers
Jon: Are both the computers linked up to the same internet connection?
én: no
én: totally different connection
Jon: Okay then, I will forward your screenshot and this conversation over to the I.T department to investigate your account. Once they have informed me you will be contacted.
én: I can use coral casino, bingo, games, poker, lotto
én: only sports NOT
Jon: Thank you. Please bear with me while I look into this for you.
én: So, if this would be connection problem, how can I use all other coral products?
Jon: Given the information you have given me I will need to quickly fill out an I.T form to send over. I am going to ask some questions regarding this issue, please be as specific as possible.
Jon: Can you please tell me when this issue started?
én: at the time of my registration, in May
én: are you here?
Jon: Im filling out the form, I will be with you momentarily. Thank You for your patience.
Jon: Okay I have now sent that over to the I.T department, when we are informed you will contacted and informed regarding the issue.
Jon: Other than what we have discussed is there anything else I can help you with?
én: So, I can't bet, so I haven't got betting, or any other problem
Jon: For now I would suggest contacting us on 0800 242 232 and placing your bets over the phone.
én: No, thanks.
én: I don't want to bet by phone
én: Thanks for helping!
Jon: I understand, well I have sent of the email to our I.T department and when we know you will.
Jon: Have a nice day.
Jon: Thank you for contacting Coral Customer Service today. If you need any further assistance please do not hesitate to chat with us again. Enjoy your time on the Coral website.
én: So, all I have to do is waiting?
Jon: That is correct, just wait for us to contact you.
én: Thanks!
én: Have a nice day, too!
Jon: Good Bye

sikerül megoldaniuk néhány napon belül @ 4.00
újra valami infot vagy printscreent kérnek ezek a lúzerek @ 1.20

(igen, jól látjátok, két ügyfélszolgával is diskuráltam egy chat-en belül, ez is csak náluk lehet)

Idézetet írta: benson Dátum szeptember 30, 2013, 16:38:45
sikerül megoldaniuk néhány napon belül @ 4.00
újra valami infot vagy printscreent kérnek ezek a lúzerek @ 1.20

Fogadás törölve. Nem kértek semmit, küldtek egy új jelszót. Ezt használva beléptem, belépés után kérte, hogy változtassam meg, megváltoztattam, erre mit látok? Ugyanazt, mint eddig!  :bash:

Komolyan gondolkodom egy új számla nyitásán. Veszíteni valóm nincs.  ;D

Nekem is ugyanezt csinálja, azaz beírom a usert + passwordöt, utána kapok egy ilyen redirecting képernyőt kb. 2 mp-ig, de utána teljesen használható felületem lesz, azaz tudok fogadni.
Nem értem, hogy neked miért nem vált a redirecting után...

Idézetet írta: misk@ Dátum október 01, 2013, 09:09:00
Nekem is ugyanezt csinálja, azaz beírom a usert + passwordöt, utána kapok egy ilyen redirecting képernyőt kb. 2 mp-ig, de utána teljesen használható felületem lesz, azaz tudok fogadni.
Nem értem, hogy neked miért nem vált a redirecting után...

A nagyobb baj az, hogy a coral sem tudja. Neked van ékezetes betű a nevedben, misk@?

Idézetet írta: benson Dátum október 01, 2013, 09:18:34
A nagyobb baj az, hogy a coral sem tudja. Neked van ékezetes betű a nevedben, misk@?
Nincsen, csak kisbetű és szám. A jelszóban már van többféle karakter, de ott sincs ékezetes betű.

Most szumos módszerével próbálkozok, írtam nekik, hogy cseréljék ki a nevemben az ékezetes betűt.
Esküszöm, mintha az informatika őskorában lennénk (a 26 betűs angol ábécével), nem pedig 2013-ban. Csodálkozom, hogy az Y2K problémát sikerült túlélniük ezeknek a gyíkoknak.  :noway:

Tényleg jóváírják az 50 fontos ingyen fogadást. Nem mindegyik ügyfélszolgálatos teszi ezt meg, de ma reggel CarlS 3 perc alatt megoldotta. Kösz a jelzést, ncis88!

Esetleg még annyit tudok hozzátenni, hogy az én ügyintézőm "Matt" volt és egy percig sem értetlenkedett.
Illetve, hogy a levélben (már hozzá vagyok szokva) ilyen dedós módon írtam le szavanként vastagítva a kiemelt rész, hogy mit is szeretnék.

Gábor ---> Gabor

stb....

Én is elég részletesen leírtam, mit kellene tenniük, ez a válasz jött rá:

"Dear .........
Thank you for your message

Once again I apologize for any difficulty you are experiencing with our site. I believe we are experiencing a bit of a system problem. In regards to logging in to your account, your username is correct and the password provided should enable you to log in to your account. We are unaware of letters been sent out with an accent, thank you for that information I will pass it on to the necessary department. If you require a new password sent out to you please contact our customer service department or reply to this email stating that you require a new password.

Should you require any further assistance on this or any other matter, please do not hesitate to contact our Customer Support Team on 0800 44 00 11.
Kind Regards
Marie
Coral Customer Support"

:-\

Újabb várakozás. Töketlenek.

Idézetet írta: TiB Dátum október 15, 2013, 21:24:56
Kaptam egy 10 dolláros tokent pokerre. Nézzétek meg hátha ti is kaptatok! :)

E-mail jött vagy csak a kliensben vetted észre?

Sziasztok. Milyen dokumentumot kell elküldenem a számlám megerősítéséhez? zárolták a számlámat