Idézetet írta: Irtis Dátum december 03, 2016, 22:07:38
Nem tudok a Skrillel befizetni az irodákhoz. Ezt a hibaüzenetet kapom:
Your transaction was declined. Please retry your transaction. If the problem persists please contact Skrill Customer Service for assistance.
Időnként Internet Explorerrel működik, és Chorme-al nem, de a Voxbetre már sehogy se megy. Töröltem már előzményeket, cookie-kat, de nem segített.
Más is járt már így? Valami ötlet? Írok nekik, az alap, de nem várok tőlük sokat.
Na, végre válaszoltak. Elismerték, hogy az új biztonsági rendszerüket sikerült úgy el***ni, hogy időnként elutasít tranzakciókat. Azt mondják, ez ideiglenes. Egyszerűen nem értem, hogy egy piacvezető cég miért barmolja szét a jól működő rendszerét!
Please be advised that we are aware of the experienced difficulties. Please note that your transactions weren't processed due to temporary restrictions applied by our automated security system in order to protect your funds and personal details. To rectify this, we can offer you to try the following steps:
1. Clear your browser history/cash/cookies
2. Make sure that you do not use VPN or Proxy
3. Check for any updates for your browser
3. Try with a different browser after 24 hours
We hope you will find this information helpful.