Kétségtelen, hogy a Ferrari Brawn és Todt távozása óta nagyon nagyot gyengült csapat szinten (meg az autó szintjén is), de szerintem ez elsősorban a csapat morálja miatt alakult így. Amikor Schumi még ott volt, akkor a szerelők ugyanúgy a csapat szerves részét képezték, mint a pilóták, véleményem szerint Schumacher ténylegesen egy nagy családot fabrikált a gárdából, így mindenki maximális odafigyeléssel végezte a munkáját, mert tudta, hogy ha ő hibázik, az ugyanolyan súlyú, mintha a pilóta hibázna, afféle "we ride together, we die together" hozzáállás. És ez a nagy egység megszűnt, és lett Alonso, a sztár, akinek ki kell nyalni a xxxxét, mert ő itt a megrendíthetetlen, közben semmit nem tett le a csapat asztalára. Hangsúlyozom: a csapat asztalára. A Ferrariéra. És Brawn sem tévedhetetlen, sőőőt, idén azt éreztem, hogy nála is elszakadt valami. Sorban hozta a rossz döntéseket. Így fejből nem tudok példát mondani, mert mocsok rossz a memóriám, de az biztos, hogy Schumachernek nem 1 és nem 2 versenye ment el a rossz taktika miatt. Elég ha a brazil nagydíjra gondolunk, ahol visszahozták Sutil mögé a kerékcserék után. Az is zseniális húzás volt. Persze úgy, hogy Rosberg még sokkal tovább kint maradt, mente a versenytempót, majd a végére feltett új gumikkal leelőzgette az embereket. És ez nem egyedi eset volt. Szóval azért nálam már Brawn sem a régi. De remélem, Schumi alá csapnak egy kicsit túlkormányzott, erős gépet, és ott lehet az elején a VB címért.