Túl vagyok életem legnyomasztóbb fogadóirodai kalandján.
Még sosem éreztem ennyire kiszolgáltatottnak magam!
Az előző üzenetemben leírtak folytatása:
A pontos fogadási limitem nem ismertem, de az biztos, hogy már az első fogadásom megtételekor lekorlátoztak.
A Barca meccsre nem sikerült 200 ft-ot sem feltennem, így próbálkoztam különböző tétekkel élőben és meccs előtt is.
A 10 ft-os téteket engedte, de többszöri ismétlés után a buki elutasította az alacsony tétjeimet is. (néha gyorsabb lehettem, mert kemény 30 ft-os tétek is átcsúsztak a rostán, igaz, max. 3-szor)
Közben leveleztem a belső felületen az ügyfélszolgálattal, hogy ne szívassanak, nincs kedvem a 30000 ft-omért 3000 db 10 ft-os tétet megtennem, csak azért, hogy visszakaphassam a saját pénzemet!
Ők elkezdték idézgetni a szabályzatot, miszerint a bukméker döntése a fogadási és a kifizetési limit is!
Mondom akkor a bukmékerrel szeretnék beszélni, mert Önökkel értelmetlen.
Erre elküldték ugyanazt az idézetet, kiérdemelve a dear supportautomaticalyanswer megszólítást.
Ez viszont nem tartott sokáig, vasárnap este már hiába próbáltam írni nekik a belső levelezőben, sikertelenek voltak az üzenetküldéseim!
A fogadások megtételénél annyi változott, hogy különböző hiba üzeneteket írt ki az oldal, és kb. 2 percenként kiléptetett! Biztosan véletlenül...
Pedig eddigre eljutottam odáig, hogy megteszek minden nap 100 db 10 ft-os fogadást és így egy hónap alatt összegörcsölöm a kifizetéshez szükséges 30000-t...
Közben észrevettem, hogy pénzemből 188 ft már kiutaltatható, gyorsan el is indítottam egy kifizetési kérelmet.
Tudjátok mennyi náluk a minimum kifizethető összeg banki utalásnál vagy moneybookersre?
10 (tíz) HUF. Igen, 0,035 euró.
Biztosan én vagyok a hülye és nem ők cseszték el a limitbeállításokat, amelyeket elfelejtettek konvertálni...
(ez kicsit megerősített abban, hogy a forint számla miatt korlátoztak, a rendszerük túl magasnak értékelhette a 6000 ft-os első tétemet.)
Játszottam tovább és úgy gondoltam, hogy folyamatosan kérem le a pénzt, akár 100 forintjával is.
5 fogadásból átlagban kettőt sikerült elfogadtatni, jöttek a hibaüzenetek (adatbázis hiba, nem vagyok bejelentkezve, buki elutasított), ráadásul a felső sorban pedig időnként eltűnt az egyenlegem..
Aztán az egyik fogadásnál már ez az üzenet jött: "user not active".
Eltűntek a számlámról a beállítási lehetőségek, fogadni egyáltalán nem engedett, de a számlatörténet valamint a be- és kifizetési lehetőségek aktívak maradtak.
Nem hagytam magam lerázni, írtam a gmail-emről a
[email protected] (a belső levelezésnél is ez a cím szerepel), hogy ha fogadni nem tudok, kifizetést nem kérhetek, mégis mi a teendő? (igazából csak egyszer tolvajoztam le őket, különben megpróbáltam érvelni)
Szerencsére műszakváltás lehetett náluk, mert nyugodt válasz jött: a számlámat letiltották, több tétet nem fogadnak tőlem, ha elküldöm a személyim másolatát, visszautalják a pénzemet. Ne regisztráljak újra, mert nem fogok kifizetést kapni.
Oké, ment is az email a személyivel, meg hogy tudomásul vettem.
Másnap (hétfő) reggel már írták is, hogy a kiutalás folyamatban.
Délben látom, hogy moneybookers-cashpoint emai jött, HURRÁ, kiutalás érkezett!
Hja, 188 ft.
Belépek az oldalra a helyzet változatlan, nem lehet kiutaltatni a pénzem.
Vártam egy napot, hátha majd manuálisan a hétfői műszakjuk megoldja.
Kedd reggel ismét levél a supportnak, mi a teendő?
Viszonylag gyors, udvarias válasz: megoldották, hozzáférhető a pénz, indíthatom a kiutalást!
És valóban! Be is pötyögöm, jóváhagyom, erre a válasz:
"érvénytelen összeget adott meg".
Hmmm.
Ha ezek elcseszték a limiteket és 10 forint a minimum, akkor ahhoz igazodhat a maximum is, egy "hatalmas" 29500 ft-os összeg valószínűleg nem kiutalható, bár maximum nem volt feltüntetve.
Most próbáljam meg 1000 ft-onként kiutaltatni?! Vagy mennyi lehet az összeg, amit enged?
Újra az email-support, jelzem a problémát, a későbbi magyar sorstársak miatt még azt is leírom, hogy szarul adták meg a minimum limiteket is. Szűkszavú válasz: ha elküldöm a moneybookers címet, akkor kiutalják ők a pénzt.
Azt most hagyjuk, hogy előző nap utaltak a skrill-emre 188 ft-ot, tehát ismerték a címet, meg azt is, hogy ha manuálisan utalhatnak, miért nem tették ezt meg 1-2 nappal ezelőtt, elküldtem nekik a címet.
És végre! Kedden hatalmas megnyugvással töltött el, hogy mindössze 1 euró veszteséggel sikerült egy hét alatt visszakapnom a cashpoint-hoz feleslegesen befizetett pénzemet!
Ha ezt nem sikerült volna elérni, akkor az sbr fórum segítségét kértem volna, ahol egyébként a cashpoint más elérhetősége is fel van tüntetve, illetve a fórum hozzászólások alapján látszik, hogy a közbenjárásukra volt, hogy fizetett a panaszos ügyfélnek az iroda. (van nem egy panaszos, aki hasonló szituációba keveredett az utóbbi években)
És most a cashpoint jó oldaláról:
A caspointot elsősorban azoknak ajánlom, akik szeretnek vasárnap 23:30 tájban is az ügyfélszolgálattal levelezni!