Sziasztok!
Röviden akkor vmlinuz bevezetőjére reagálva. A továbbiakban azt szeretnénk elérni, hogy ha bárkinek is problémája van a BetClic-en, és a probléma, a panasz jogos, tehát megoldást kíván, akkor az se tartson sokáig. De lehetőség szerint ne is legyen vitás ügy, mert nem szabad lennie.
A BetClic közel egy éve indult Magyarországon, akkor elég szűkös volt még a marketing és a customer service csapat is, ami mostanra jelentősen megerősödött. A cég ott követett el hibát, hogy túl hamar kiadta a start jelet, amikor még nem volt minden funkció tesztelve. Ez nagy hiba volt, és utólag is elnézést kérek, kérünk mindenkitől.
Annyi kulisszatitkot tudhattok, hogy a CS csapat összesen most 5 fős, ők mindannyian magyarok, és csak a magyar ügyekkel foglalkoznak, legyen az bármilyen, és érkezzen bármilyen fórumon. Tudomásunk szerint ilyen jelentős, magyar nyelvű ügyfélszolgálata nincs más irodának, vagy legalábbis ez nem annyira jellemző. Papíron tehát semmiféle probléma nem lehet immár. Ha mégis, akkor azért van ez a fórum, hogy mi is tudjunk segíteni. Ez a célunk legalábbis. A későbbiekben erről fogok még írni majd. De ahogy lehetett itt olvasni, a BetClic és az Expekt csapata szinte közös, átfedés mindenesetre van, és ugyanarról a helyről is dolgoznak.
A kifizetési és befizetési problémák meg kellett oldódjanak, ha mégis van gond, jelezzétek itt, és utána fogunk járni.
Az Expekttel kapcsolatban is lesznek új híreink nagyon hamarosan, aminek bizonyára sokan örülni fognak, hiszen pontosan tudjuk, hogy az Expekt nem véletlenül vált nagyon megbecsült irodává a közösségben.
Hamarosan újból jelentkezem:)
Üdv, Iván