5Dimes kifizetés probléma

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Sziasztok ! Kezdő vagyok, segítsetek kérek rutinos rókáktól. 104 dollárt utaltam az irodának,majd nem játszottam meg és ki akartam kérni,de elutasították. Majd két győztes fogadás után (feltettem kétszer a teljes összeget) 192 dollár van a számlámon. Kikértem a pénzt és másodjára elutasították mindenféle indoklás, üzenet, email nélkül,természetesen az utolsó pillanatig kivártak (72 óra).  Mit csináljak írtam, de nem válaszolnak ? SBR ? Köszönöm előre is !

Idézetet írta: betimpex Dátum december 04, 2014, 12:29:55
Sziasztok ! Kezdő vagyok, segítsetek kérek rutinos rókáktól. 104 dollárt utaltam az irodának,majd nem játszottam meg és ki akartam kérni,de elutasították. Majd két győztes fogadás után (feltettem kétszer a teljes összeget) 192 dollár van a számlámon. Kikértem a pénzt és másodjára elutasították mindenféle indoklás, üzenet, email nélkül,természetesen az utolsó pillanatig kivártak (72 óra).  Mit csináljak írtam, de nem válaszolnak ? SBR ? Köszönöm előre is !

Szerintem próbáld meg felvenni a kapcsolatot velük először,és tudd meg tőlük,hogy miért törölték.Lehet hogy még nincs hitelesítve a számlád,de ők nem szólnak.

Már elküldtem nekik a jogsim mindkét oldalát + bankszámlakivonatot erre visszaírták miért küldtem el  ?

Nézz utána az átforgatási kritériumnak. Szerintem még nem teljesítetted a 2x téttel, nekem is ez volt 5dimes-on először, de már nem emlékszek, hogy hányszor kellett megforgatnom a befizetett összeget mielőtt engedték kiutalni 3x vagy 5x rémlik.

Tehát akkor egyszer megjátszottam 104 dollárt nyertem 55-öt. Aztán még egyszer megjátszottam a 104-et nyertem 33-at. Most van a számlámon 192. Akkor annyiszor kell megjátszanom amíg az összes nyeremény összege meghaladja a betett 104 dolcsit? Bocs, de kivagyok tőle... ::)

Idézetet írta: betimpex Dátum december 04, 2014, 15:38:08