Már évek óta ez van sajnos... többször írtam nekeik, legutóbb ma, miután egész délelőtt nem frissült a live oldaluk, ezt a választ kaptam:
"Kedves József,
Köszönjük levelét.
Kérjük törölje az internetböngészőjéből a "Cookie"-kat és a "Temporary Internet Files"-okat. Ezek a file-ok gyakran sérülnek, illetve egy rendszerfrissítés után már nem a helyes hivatkozásokat tartalmazzák, így ez a módszer gyakran segít.
Internet Explorer használata esetén:
Kattintson a felső menüsávban az Eszközök (Tools) menüpontra, majd a lenyíló lehetőségek közül az Internetbeállítások (Internet Options) lehetőségre. Az ekkor felnyíló ablakban kattintson a Törlés (Delete) gombra. Ekkor egy újabb ablak nyílik fel. Kattintson a listából a legfelső kettő Törlés (Delete) gombra. Ezzel megszabadul az egyes oldalak frissítését illetve letöltését megakadályozó elemektől.
Ha továbbra sem működik, kérem jelezze!
Kérem amikor válaszlevelet küld, ne törölje ki a levelezés előzményeit, így könnyebben nyomon tudjuk követni az ügyét!
Üdvözlettel,
István
Unibet Ügyfélszolgálat "
Természetesen továbbra sem működik, az meg hogy a flash player rendszeresen összeomlik, ill. 2-3 perc mire be lehet lépni a live oldalra, sajnos már megszokott.... Csak a cash-in opció miatt vagyok itt, de nem már sokáig, nem kell nekem az idegeskedés...