VestaBet365.com 200 EUR bónusz

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Üdv,

Még kezdő vagyok a fogadóirodák terén így nem nagyon tudom melyik kamu és melyik nem. Megnéztem a fekete listást és a Vestabet365.com nem volt rajta. Hajól látom 200 euro bónuszt ajánlanak új játékosoknak. Szerintetek megéri kipróbálni őket, esetleg valakinek van tapasztalata velük?

Előre is köszi

https://www.vestabet365.com/Odds/rules?cid=101392

Olvasd el a feltételeket! Magyarországi játékosok nem vehetik igénybe a bónuszt.

Idézetet írta: yossarian Dátum augusztus 06, 2013, 08:49:34
https://www.vestabet365.com/Odds/rules?cid=101392

Olvasd el a feltételeket! Magyarországi játékosok nem vehetik igénybe a bónuszt.

"This offer is available ONLY to customers residing in ...., Hungary, ...."

Pont, hogy igénybe vehetik...

#3 augusztus 06, 2013, 15:50:52, Powell
a lényege hogy a befizetett összeget + a bónuszt 10-szer kell megforgatni,ha singli fogadásokat teszel  és legalább 1,71 szorzónak kell lennie
befizetett összeg+bónuszt 5-ször kell ha kombinációt raksz és legalább 2,92 összszorzó kell

Ja és emailt kell írni ha befizettél és szeretnéd a bónuszt addig ne fogadj!!
[email protected] erre az emailcímre a tárgyba pedig:Bonus of First Deposit

Valamint személyi és lakcím igazolás kell nekik.90 nap alatt kell kiforgatni

Ha valamit nem jól értelmeztem vagy tudok szóljatok. :ok:
Akit érdekel az ajánlat annak összefoglaltam a lényeget

Írtam egy levelet a supportnak, és majdnem gyorsabban válaszoltak, mint néhol live chaten.

Magyaroknak jár a bónusz, talán ez a legfontosabb. Powell jól írta, deposit után első fogadás előtt e-mailt kell írni, és nemcsak fogadni nem szabad, ha kell a bónusz, de igazolnod is kell magad.

Megkérdeztem, elég-e személyi és lakcímkártya, erre azt válaszolták, hogy elég.