SoS segítséget kérnék!!!!!

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában


Szevasz!

2 számlád van regisztrálva egy email címre, ezt nehezményeli a moneybookers. Kérnek egy másolatot a személyidről v jogsidról v útleveledről és egy, a saját címedre, a regisztrált bankszámládról érkező számláról ahhoz h feloldják a számlád zárolását.
Ezeket a cuccokat feltöltheted a a megadott útvonalon: Contact > Messaging Centre > Account/Security > You have requested information.... Miután feltöltötted a cuccokat, írd be a lent megadott számot.

Sziasztok!

Mit jelent egy jóváhagyó űrlapon, hogy 
-Social Security or Tax ID Number?
-Expirtion (a Credit Card szám megadása után.)?

Tényleg: Credit card, a kártya száma?

#17 augusztus 06, 2007, 14:07:58, Lacapi
social secutrity = társadalombiztositás (taj szám)
Tax Id number = adóazonosító (adószám)
Expiration = érvényességi(lejárati) idő.  A kártyákon általában hónap/év formátumban van megadva, de ez kártyánként változó.


Sziasztok!

Az a gondom a Moneybookers-es számlámmal, hogy ezt az üzenetet írja ki amikor belépek a Send Money és a Withdraw menübe:

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must upload funds into your Moneybookers account via bank transfer.


Tudom, hogy erre már volt válasz, de nekem hozzá van adva egy bank, a bankkártya is hitelesítve van, le vonta az összeget és a lakcím igazolás is rendben van. Megkaptam a levelet a címemre és aktiváltam.
Ami a legdúrvább, hogy banki átutalást is elvégeztem, bár mondjuk 5000 ft-tal. Lehet, hogy keveselné?

Előre is köszi!

Szia.

Hát azt irja, hogy le van zárva a számlád, s hogy felnyissák ahozz banki átutalással pénzt kell feltöltened a számládra.

Szia!

Tudom, ezt írta azelőtt is mielőtt feltöltöttem volna banki átutalással. Most meg bent maradt a pénzem és semmit nem válaszolnak a levelemre. Azt viszont nem tom miért van lezárva a számlám...

Na, ilyenkor ki mit tenne a helyemben? :)

Szeva! Mikor utaltad át a pénzt?

Hali!

Kb. 1 hete töltöttem fel.

Írtam vagy három levelet, de nem válaszol senki...

Lefotóztam a képernyőt, bemutattam a problémát stb.. de semmi..

Erre küldtem: [email protected]



Azért csak nem szeretném ott hagyni a pénzem...

Kicsit megingott a bizalmam az ilyen netes bankokkal szemben, ha ez a Moneybookers ott van a Top-ban!

Se válasz, se megoldás...

Nem értem mi lehet a probléma :(

Max  5-6 nap az utalási idő.

Nálam sehol nem voltak e-fajta gondok.

Bár én kártyáról utalok és azonnal feltölt.

A kifizetéseket is 2-3 nap alatt megkapom.


Az összeget már látom a számlán! A bizonylat is ott van (van ID szám) minden. Ott van jelölve, hogy ténylegesen banki átutalással ment a pénz. My Account-->History

Se tovább nem tudom utalni, se vissza nem tudom kérni a pénzt, mert le van zárolva a számlám és csak akkor nyítják meg, ha bank átutalással utalok. Ez viszont megtörtént. El is ment a pénz. De még mindig ugyanezért van blokkolva a számlám.

Lehet, hogy várni kéne, de lassan 2 hete várok és ismét felutalni nem nagyon szeretnék...

Sziasztok!

Mit csináljak most?

Írjak minden topicba vagy hagyjam a pénz a Monebookersbe?

Mert, hogy nem válaszol senki az is biztos!!!

Vagy nem lehet tőlük segítséget kérni ha elakad vki?

Szia.

Nem szabad feladni. Viszont egy dolog biztos...nem arra az e-mail cimre kell küldeni a levelet...

Probáltam megtalálni a helyes e-mail cimet, de sehogysem sikerül....de még probálkozom.

Ok, Köszi! :)

Más e-mail címet én sem találtam.

Aki megoldja a problémámat átutalom neki a számlám felét (2500 Ft-ot)!

Nekem ez fontos és szerintem így vagyok korrekt!

Üdv!