A legutóbbi két promót automatikusan jóváírták, igaz, napokkal később, mint a feltételekben ígérték, de az ilyenekért nem is reklamálnék.
A késés régebben is rendszeres volt, így nem is szoktam őket egyből zaklatni, inkább csak 3-5 nap után kérdezek rá.
Viszont az ezt megelőző 5-6 esetben, a tavasz-nyár folyamán mindig írni kellett nekik. (tudom, hogy mások is jártak így, van, aki már feladta a fárasztó "könyörgést")
Végül én mindíg meg is kaptam a bónuszt, tehát jogosan reklamálhattam.
Az ügyfélszolgálattal folytatott levelezéseimet szívesen felajánlom "elemzésre", mert azokban keményen benne van, hogy miket néztek be a gyakorlatban.
- első körben általában megpróbálnak lepattintani (rossz fogadást kötöttem, már megkaptam a bónuszt és fel is használtam...) A feliratkozás hiányára nálam nem szoktak hivatkozni.
- aztán megígérik, hogy továbbítják a bónuszrészleghez és majd jelentkeznek.
Volt, hogy egy hónap után kérdeztem rá, hogy sikerült-e megtudni valamit, mert a válasz csak nem akart jönni, máskor meg jóváírták ugyan utólag az ingyenes fogadást, de nem szóltak, így az csendben lejárt, mert azokban a napokban éppen nem néztem be az irodához.
A kedvencem, mikor idén tavasszal a tavalyi euróvíziós fesztivál promójának linkjét küldték el hivatkozásnak és azt állították, hogy a bónuszt már az akció kezdete előtt egy héttel felhasználtam, nézzem csak meg a fogadástörténetemben!
Egyébként a feliratkozásnál régebben utaltak arra, hogy ne közvetlenül utána fogadjunk, hanem várjunk egy kicsit. Talán ez az átfutási idő lehet a baj, ami miatt nem kerül automatikusan észlelésre a feljogosító fogadás?
Azt is el tudom képzelni, hogy az írott feltételek ugyan változnak promóról promóra (pl. hogy meccs előtti vagy élő fogadásokkal lehet-e kvalifikálni) viszont ez nincs összhangban az informatikai részével. Pl. teszek egy, az írott feltételeknek megfelelő fogadást meccs előtt, de a rendszer élő fogadást vár tőlem.
Ezért is "panaszkodtam" itt, mert könnyebben kiderülhet, hogy egyedi vagy tömeges a jelenség.
No igen, korábban az unibetes ügyfélszolgálatosokról az a hír járta, hogy ők maguk játékosok is, azaz felhasználóként is ismerik az irodát.
A mostaniakról ez nehezen elképzelhető, hisz akkor legalább a fogadástörténetben eligazodnának és feltűnne nekik, hogy május 10-én nem használhattam fel egy május 20-tól érvényes bónuszt.