Vélemények bankokról és működésükről
Már régóta akarok egy ilyen témát, mert megmondom őszintén egy hitel a Takarék Bankhoz köt és már teljesen elegem van belőle. Szerintem hasznos lenne, ha látnák a felhasználók, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak a bankokról, ügyintézés, applikáció bármilyen téren. Ha van kedvetek, szálljatok be, kezdem a Takarék Bankkal, ami tudom hogy egy összevonás eredményeként egy-két éven belül megújul, de addig is ez van.
TakarékBank szerintem!
Ügyintézés
Telefonos, emailes megkeresésekre lassan válaszolnak, továbbirányítanak és teljesen elhúzódik. Az élőben történő ügyintézés nagyon vegyes, mert korábban takarékszövetkezet volt, és ez érződik. Egy vidéki fiókban nem tudtak például ebankhoz új jelszót generálni, és tovább küldtek a székesfehérvári központba. Nem az ő hibájuk, egyszerűen nem lettek kitanítva rá, nézte a hölgy a papírokat, de nem fejtette meg, egyáltalán nem haragudtam rá.
E-bank és applikáció
Nemrég átesett egy ráncfelvarráson, ami sokat javított a korábbi teljesen elavult rendszeren. Könnyebb lett például a belépés az ebankba mind applikációban, mint a böngésző esetén. De mivel láttam például a Revolut vagy épp OTP Bank appját, ebankját, azt mondhatom, hogy évekkel le van maradva.
Hibák, problémák
Külön kezeli a hitelszámlát és a bankszámlát, és néha azért nem működik a csoportos beszedés, mert a hitelszámlát próbálja használni, döbbenetes hiba. A menü, a felépítés ebank terén teljes káosz, hiába a megújulás, alig tudsz lekötni pénzt, vagy átcsoportosítani. Néha teljesen érthetetlen okból már nem vagy az ebankban, de még simán mehetsz a menük között. Az ügyintézők elképesztően lassúak, türelmes vagyok, és nem őket hibáztatom, újra fellép a korábbi takarékszövetkezeti probléma, hogy nem lettek megfelelően felkészítve banki ügyintézőnek.
Összességében nem ajánlom a bankot senkinek.