Idézetet írta: Pozzato Dátum december 18, 2022, 20:53:53Hát ez így nehéz kérdés, próbálkozni kell náluk, mert alapjáraton ez a 90 percre vonatkozik, sok esetben már oda sem írják.
Nos, beszéltem az ügyfélszolgálattal, "elsírtam" nekik a bánatom, csatoltam nekik, ami bizonyítja, hogy "ellentétes kiértékelés" történt a különböző helyeken. Volt, ahol 90 percet néztek és volt olyan, ahol 120 percet. Igazat adtak nekem, elmondták, hogy "jelzik a felelős osztálynak" a hibát, de biztos vagyok benne, hogy a szokásos bocsánatkérésen kívül semmi nem fog történni. Illetve max. annyi, hogy az ellentétes kiértékelést úgy fogják javítani, hogy nekem pont rossz legyen.
Bár egyszer már történt ilyen (szintén az Unibetnél), és akkor azonnal küldtek egy 1500 Ft-os bónuszt, de most még erre sem számítok.
Mindenesetre a lényeg az, hogy a szelvényem
vesztes.