Indította Milán, december 01, 2009, 19:29:34
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Idézetet írta: Cesc18 Dátum április 06, 2012, 11:45:44Múlthónap végén (27.-én) vonta le az MB az éves kezelési költséget, tegnap akartam kivenni pénzt ATM-ből és nem tudtam. Előzőhónap 21.-én még működött... 3* is megpróbáltam, két különböző napon de nem adott ki pénzt...a számlámon van elég lóvé, irodákhoz is betudtam fizetni, kifizetések is megérkeztek... nem értem mi lett vele. Amióta megvan a kártyám (jó 1 éve) azóta most először találkoztam ilyennel. Valakinek van tippje, hogy mi lehet a gond? Esetleg új kártyát kellene csináltatnom?
Idézetet írta: tuti12 Dátum április 13, 2012, 17:54:48SziasztokAz lenne a kérdésem,hogy én bankkártyáról szeretnék befizetni MB-re és ez lenne az első alkalom és ugye ilyenkor először megkel adni a kártya adatait meg stb...,de viszont utána meg kell adni azt az összeget amit levonnak ellenőrzésként,de én ezt hogy agyam meg egyből?(vagy rá ér később?)Ahhoz,hogy megtudjam adni be kéne mennem a banka és kérnem kéne egy számlaszám kivonatot és csak utána tudnám megadni.
Idézetet írta: Whylechlapht Dátum április 13, 2012, 18:07:20Nincsen netbankod?
Idézetet írta: tuti12 Dátum április 13, 2012, 18:09:08Nincsen
Idézetet írta: pukk Dátum március 31, 2012, 12:29:13Kedvezményezett neve Moneybookers LtdKedvezményezett számlaszáma14220108-33265005KözleményAzonosítódMeg az összeg amennyit utalni akarszEnnyi az egész
Idézetet írta: RedMunchen2010 Dátum május 07, 2012, 17:21:08A számlaszámot automatikusan kiegészíti 8 db 0-val. Így rendben lesz az utalás?
Idézetet írta: pukk Dátum május 07, 2012, 18:58:42Persze nem gond a 0.Előző kérdésedre meg annyit hogy lehet simán csak utalni de erre már rájöttél vszínű