Hatalmas hibát követtem el ma: úgy döntöttem, hogy átváltok feltöltőkártyásról havidíjas előfizetésre a T-mobile-nál. Mivel úgy tűnt, ezt online is el lehet intézni, gondoltam gyorsan túl leszek rajta. Rányomok a kívánt díjcsomagra... 503 service unavailable. Jó, akkor megpróbálom később. Pár óra múlva már működött, így már betöltődött az a tájékoztató szöveg, hogy online felületen csak akkor tudom elintézni a díjcsomagváltást, ha már havidíjas vagyok.
Rendben, előtúrtam a weboldalukon a tájékoztatót, hogy mit kell tennem: könnyen és gyorsan elintézhetem az ügyet, csak hívjam fel a 1777-et, és ott a megfelelő menüpontban majd jelentkezni fog az ügyintéző, felveszi az adataim és kiküldik postán a szerződést.
Rendben, felhívtam a 1777-et, majd az "átváltás havidíjas előfizetésre" menüpontban az előre felvett tájékoztató szöveg elmagyarázta, hogy könnyen és gyorsan átválthatok feltöltőkártyás előfizetésről havidíjasra, ha felhívom a +363093030-as telefonszámot. Mi van, ötjegyű telefonszám? Biztos rosszul hallottam, meghallgatom újra, mit makog. 930-30, tényleg ezt mondja, de baszki, ilyen telefonszám nem létezik.
Rendben, rövid guglizás után kiderült, hogy a telefonszám helyesen 30-930-3030. Felhívtam, ahol ismét bejelentkezett egy szájbakúrt automata, és elmondta, hogy ez a T-mobile házhozszállítási ügyekkel foglalkozó ügyfélszolgálata, és semmi nekem megfelelő menüpont nincs. Kapcsolás ügyintézőhöz menüpont sincs, így muszáj megvárni, míg az automata megunja a pofázást, és felveszi a telefont a túlképzett ügyfélszolgálatos.
Rendben, végre vonalban van a supportos faszi, elmondom mit szeretnék. A válasza:
EZT SAJNOS CSAK ÚGY TUDOM ELINTÉZNI, HA BEFÁRADOK A LEGKÖZELEBBI T-MOBILE ÜZLETBE!
Hogy fulladjatok meg!