Engem rendkívül felidegesített ma az ügyfélszolgálat.
Elmondom a történetem.
Befizettem 15.000 forintot, jött a bónusz, így már 30.000 Forint.
Ezt követően konstatáltam, hogy a bónusz fix, a kivehető csökken/nő!
Oké, legyen, ez a szabály, hát legyen.
Két hónap alatt ügyesen kipörgettem a bónuszt, kicsit pluszban is voltam, konkrétan 38.000 HUF körül.
Rögtön igényeltem a mobil bónuszt, meg is jött 45.500 Forint az egyenleg.
Tettem két fogadást NEM mobilról vagy táblagépről, csak úgy natúr asztali számítógépről. Az egyik nyert, a másik nem. Viszont itt lepődtem.
A nyereményem nem a kivehető számlán íródott jóvá, hanem a bónusz számlán.
Szerintem ez teljesen nonszensz, hiszen
1. A nyeremény az jár, nem csak úgy elvész, mint ahogy egy bónusz tud, tehát a Kivehető számlán kellett volna jóváíródjon.
2. Nem is mobilról vagy táblagépről tettem a fogadást.
Ebből az következik, hogy amíg nem forgattam ki a bónuszt, vagy nem buktam el, addig nem is fogadhatok a saját kivehető pénzemből?
Az én elképzelésem szerint a bónusz 7.500 HUF kellene legyen, a kivehető meg az összes többi.
Persze mentem az ügyfélszolgálatra, ahol olyan válaszok jöttek, mintha egy másik bolygón élő ember mondaná azokat. Most emiatt mérges vagyok, meg van wordben, igény szerint idézek bármikor...
A legjobban az idegesített, hogy amikor már végképp behalt minden indokuk, akkor azt írták, hogy "Amennyiben nem tart igényt a bónuszra, kérem jelezze."