Idézetet írta: winmasters marketing Dátum december 22, 2017, 11:07:36
Pontosan erről van szó. Nem következik a családon belüli több regisztrációból, hogy csalás végrehajtására született. De esélyt ad rá. A winmasters-nek meg joga van arra, hogy ezt az állapotot megszüntesse. Ha úgy vélelmezi, hogy a két (vagy több, mert nem kérdés erre is számos példa van) számla összejátszára alkalmas lehet, megkéri a számla tulajdonosokat, hogy egy számlát hagyjanak meg, a többit zárják be. Ezt elővigyázatosságból teszi és nem csak a winmasters. Mert igen, természetesen van más irodánál is számlánk.
És mielőtt azzal jönnél, hogy a Ti esetetekben csak az egyikőtök került kiértesítésre, szeretném ha tudnád, hogy nincs így, mind a ketten kaptatok e-mailt, de ez úgy gondolom lényegtelen kérdés. Azt a kellemetlenséget leszámítva, hogy édesapádnak egy olyan fogadóirodát ajánlottál, ahol ez nem elfogadott, semmilyen kár nem ért sem Téged, sem édesapádat. Elismerem, hogy ez a kellemetleség is elkerülhető lett volna, ha már a regiszrációt sem fogadnánk el, de erre a jelenlegi technika tudomaásom szerint nem áll rendelkezésre.
Nem a technika nem áll rendelkezésre, hanem semmilyen adat vagy dokumentum alapján nem tudjátok vizsgálni azt, hogy két felhasználó rokona-e egymásnak. Mégis ez alapján akarnátok szűrni.
Kevés ügyfeletek van, így szerencsés esetben észrevehettek egy névazonosságot, ami viszont szintén nem bizonyít semmit.
Tudtommal azután írtatok apámnak, hogy erre konkrétan rákérdeztem és már sokadik kör ment le a levelezésből.
Azt mondjuk nem tudom, mennyire fér össze az adatkezelési irányelvekkel, hogy megírtátok neki a winmasters felhasználónevem, mert szerintem nincs köze hozzá, ahogyan nekem sem az övéhez...
A kérdéseim továbbra is a következőek:
1. Mi nálatok a család pontos fogalma? Testvér, féltestvér, após, nagypapa, unoka, keresztapa...
Ki számít bele?
2. Ha meghívok valakit barátként, az szerintetek lehetőséget ad-e az összejátszásra?
3. Mi a garancia, hogy a 2. pontra hivatkozva nem zárjátok be a barátajánlásban résztvevők számláit is?
4. Miként várhatja el az iroda, hogy két egymástól független ügyfele azon egyezkedjen, hogy melyikük zárassa be a számláját?! Nem pont ez lenne összejátszás?
5. Hogyan merülhet fel egyáltalán, hogy az a számla, amelyet évekkel korábban megnyitottak, bezárásra kerülhet és elbukhatja a játékos a számlaegyenlegét, mert az apja vagy egy távolban élő rokona - a tudtával vagy akár az nélkül - szintén regisztrál? (az elsőként regisztráló játékos semmiképpen nem sérthetett szabályt. hacsak nem előzte meg már valaki a családból...
)
6. Ha egy számla zárolása esetén a legutóbbi befizetés összege nagyobb, mint az aktuális számlaegyenleg (tehát a játékos bukott a pénzéből), akkor is a befizetés összegét téríti vissza a winmasters? Volt már erre példa?
Bónuszként kérlek, mutass nekem egy irodát, ahol anélkül, hogy a bónuszokkal visszaélt volna két külön háztartásban élő rokon, bezáratták volna valamelyik vagy mindkettő számláját!
Nem kötekedni akarok, hanem az általatok rosszul értelmezett és betarthatatlan szabályokra próbálom felhívni a figyelmet. Hátha.
Egyébként azon kívül, hogy miután jól felidegesítettétek, rá pár napra apám megkapta élete első kisebb agyvérzését, tényleg nem ért kár minket!
Kösz, már jobban van.
Pedig nem is neki kellett a legtöbb pénz miatt és a leghosszabb ideig izgulnia, de nem mindenki viseli jól, ha ping-pongoznak a becsületével.
Mégis hogyan fordulhat elő, hogy jóhiszemű játékosoknak is attól kell félniük egy fogadóirodánál, hogy nem kapják meg a pénzüket?!
Ezt a legutolsó kérdést javasolnám a következő meetingetek témájává tenni, mert ez nélkül nehéz lesz a marketingeteknek érvényesülnie!