Idézetet írta: Knapp Dátum december 12, 2017, 21:11:47
...Talán többet kéne írnod nekik!
Na igen, közben nekem is eszembe jutott, hogy ez egyfajta tanulás is: egy idő után rájössz, mikor érdemes és mikor illik reklamálni.
Többet kéne írnom? Íme a sztorim: " Hát nem lettem okosabb betügyileg. Korábban írtam, hogy nem tudok befizetni. Írtam a magyar ügyfél szolgálatnak, miért nem? Csak annyit írtak, letiltottak. Újabb levél: bővebben? Válasz: végleg letiltottak. Kurvára berágtam: Levél angol ügyfél szolgálatnak ugyanazon kérdésekkel. Válasz, mint magyar 1.
After reviewing your account, I can see that your account has been permanently excluded. This decision has been made following a management review.
Nem hagytam annyiban, újabb levél, különös tekintettel arra miért zártak ki? Válasz:
As advised by my previous colleague, the decision to close your account on a permanent basis with no options to re-open was made following a review of your account by our Management team. This would also mean, that ultimately you would be unable to hold an active bet365 account with ourselves now or in the future.
Most akkor mi a faxomat csináljak? Bele kell nyugodni, vége a betes románcomnak. De még mindig nem tudom kizárásom okát. Nem vagyok függő, főleg csak hétvégén fogadok. Semmi kaszinó, póker, játék stb. Bónuszokat elvétve vettem igénybe. Nem az lehet, hogy úgy jártam, mint az Unibettel? Kaptam tőlük egy levelet, hogy lassan egy éve nem fogadtam náluk, legalább lépjek be, mert különben törölnek. Ezt megtettem, azóta is aktív. Beten is régen fogadtam. Végül is igazad van. Rájön az ember mikor éri meg reklamálni.