Sziasztok.
Regisztrációkor rossz születési dátumot adtam meg és ez akkor derült ki amikor nyertem egy nagyobb összeget casino oldalon és a kifizetést a skrill számlára kértem.
Nem tudom leutalni a pénzt saját számlámra, mivel születési dátumot kéri. Megadtam, de helytelennek vélte, így pár próbálkozás után korlátozta a fiókomat. Írtam az ügyfélszolgálatnak, nagyon nehezen válaszoltak erre.
A válasz:
Thank you for contacting the Skrill Help Team.
Thank you for the provided documents and information.
We have now escalated this matter to a more senior team here at Skrill, and will do our best to offer a satisfactory resolution within the next 24 hours.
Thank you for your patience.
-
Nos igen. Elküldtem a személyigazolványom fénymásolatát, illetve a lakcímkártyámat, hogy azonosítsanak. Ennek ellenére 5 napja nem válaszoltak. persze a levélben az áll 24 óra... Hiába küldtem azóta ismét levelet, akármit. Nincs válasz!! Írtam a
[email protected] email címre. A weboldalon is jeleztem. De mindhiába. Ilyenkor mi a teendő?
Várjak ... vártam eleget. Próbáltam hívni őket, de nem tudok angolul beszélni és így nem is értettem mit magyaráznak.