Tegnapelőtt délután volt egy netbankos befizetésem Skrillre, a korábbi tapasztalatok alapján tegnap kora délután (13 óra körül) kellett volna megérkeznie (Unicreditről utaltam, az MB-nek is ott van bankszámlája), viszont még most sem került jóváírásra a Skrillnél. Az adatok biztosan jól vannak megadva, erre sablont használok, továbbá meg van adva a Client ID-m is, és az Unicredittől még tegnapelőtt megérkezett az sms a sikeres bankon belüli átutalásról. Vajon mi lehet a probléma? Összefüggés lehet aközött, hogy pont a napokban (talán tegnaptól) az új felület az alapbeállítás? Még nem írtam nekik, mivel mire foglalkoznának a levéllel, már remélhetőleg a számlámon lesz a pénz, de most már lassan 50 órája várom, miközben korábban erre kb úgy 24 óra elegendő szokott lenni (egyik nap befizetek, másnap dél körül ránéznek a bankszámlájukra, majd jóváírják).
Kieg: Ahogy az lenni szokott, amint beírtam, már meg is oldódott! Kellett 50 óra, de megérkezett!