Indította Milán, december 01, 2009, 19:27:02
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Idézetet írta: Knapp Dátum szeptember 15, 2014, 17:27:48A netellernél kérhetsz visszahívást és a beszélgetésbe bekapcsolódik magyar tolmács is, ha szükséges.Ha minden jól megy, már a beszélgetés alatt újra aktív lesz a számlád.
Idézetet írta: vmlinuz Dátum szeptember 16, 2014, 13:54:59Még ne menj, csak ha egy hét múlva nem kapod vissza a Skrillre. Ilyen esetben csak le van foglalva (hold) a pénz de az utalás nem hajtódik végre. A hold majd pár nap múlva elévül és visszakapod a pénzt.
Idézetet írta: benedek185 Dátum szeptember 16, 2014, 23:50:04Miért van az, hogy ha belépek Skrill-re és rámegyek az összes tranzakció menüpontra, akkor csak kettő darabot látok (az egyik a Skrill Card díja, a másik pedig egy befizetés)?Pedig volt eddig vagy 15-20 tranzakcióm.
Idézetet írta: gomes66 Dátum szeptember 17, 2014, 00:08:08bal oldalon van egy menu (Filter transactions, By date range) ott be tudod állítani az időpontot, alapból az utolsó 30 napot mutatja..."összes tranzakció" nem a dátumra utal, itt a kártyás és bankszámlás be/kifizetéseket is látod, lehet külön csak a kártyást vagy a banki adatokat is
Idézetet írta: kicsi22 Dátum szeptember 19, 2014, 10:48:40Az körülbelül mennyi idő lehet?
Idézetet írta: LanMaffia Dátum szeptember 19, 2014, 16:08:28Segítséget szeretnék kérni.Elindítottam a kártyahitelesítési folyamatot, mostanra le is vont egy kisebb összeget a Skrill, viszont csak ennyi jelent meg megjegyzésben: "VÁSÁRLÁS KÁRTYÁVAL SKRILL LTD ", illetve 422 forint levonás. Ezzel mit lehet kezdeni?