Közben nekem sikerült megoldanom a problémát, telefonon hívtam őket, miután kaptam egy privát üzit Rabona-tol amit ezúton is köszönök!
"+44 xxxxxxxxxxxxxx (
https://help.skrill.com/en/ContactSkrill - itt a call us menüpontban az international számot kell hívni)
Fogják kérni a Skrill ID számot (ezt nem kérte csak a gép, én nem adtam meg), lakcím adatokat, személyes adatokat, (bank név is kell) utána el kell mondani, hogy nem tudod használni a számlát, de már kiküldtél minden iratot, és a csávó megnyitja majd azonnal.
Hajrá"
Nekem új jelszót küldtek emailben miután beszéltem a csókával (angolul kell). Kb 5 percig tartott ami majdnem egy 1000-es volt a számlámról, de megérte.
Szerk: Ja kérte még a ticket számát annak az emailnek amit elküldtem a személyi kép másolatával, ezt is készítsétek elő