Prodrive és a problémák... Ez a Prodrive-projekt nagyon nem jött be, évek alatt egyetlen használható autót sem tudott építeni a cég. Az első elektromos siker is megvan a Dakaron, végre sikerült az Audinak, de az, amit a Prodrive leművelt, hát nem semmi...
Dakar-ralit akarnak nyerni. Sehogy sem jött össze, Loeb alatt rendre szétesett a kocsi, amikor egyben volt, akkor rendre a leggyorsabb volt. Ez azonban egy állóképesség verseny is. Azt is lehetett gondolni - jogosan -, hogy Loeb egyszerűen balfék hozzá.
Ez is benne van, ezért már minden idők legjobb terepraliversenyzőjét, Al-Attiyaht igazolták le... A katari nyerte sorra az elmúlt években a Dakar-ralit, ha nem nyert, akkor is dobogós volt, világkupában is verhetetlen volt. A Toyotától érkezett, megszokta a minőséget.
A Prodrive-ba átült, majd jöttek a gondok, megtapasztalhatta azt, amit Loeb évek óta. Al-Attiyah alatt ugyanis szó szerint szétesett az autó, ennek ellenére még tartotta dobogós helyezését, majd a szuperszakaszon már a jármú menni nem bírt... Megállt a motor, nem sok alkalommal fordul elő, de egy lépést se ment tovább.
Ezért nem mindegy, hová igazolsz. Minden bizonnyal, ha a Toyotában ül idén Al-Attiyah, vagy Loeb átigazol, ők nyernek. Így kapott az Audi egy ajándék sikert. Ugyanakkor azt tegyük hozzá: nagyon sokat tettek érte, hiszen 4-5 hónapot töltöttek azzal, hogy kijavítsák a defekthibát.
Mit mondott Al-Attiyah:
"Bocsánat, de nem akarok még egyszer beülni ebbe az autóba. Szóval úgy döntöttem, hogy szépen köszönetet mondok és hazamegyek ma este. Idén, ezen a Dakaron megtanultam valamit az élettel kapcsolatban... és soha többet nem fog előfordulni"
Azt mondta, szerződését is át kell beszélni, mivel jövőre ugye a Dacia égisze alatt, de a Prodrive építi azt az autót is. Állítólag Loeb is ideges, hogy utolsó előtti nap alatta is megállt az autó így hiába hozta fel eszeveszett tempóban 13 percre a különbséget, végül csak harmadik lett.