Azért az Audi végül elhozott pár szakaszt, szóval van a projektben potenciál. Az biztos, ha "összeáll" az autó (első két szakaszon voltak gondok), akkor sebességben bőven a mezőny előtt vannak, erről beszélt Loeb is. Szóval a milliárdokból készített elektromos Audi valószínűleg pár éven belül megnyeri a versenyt, kérdés az, hogy mikorra tudják stabillá tenni.
Az is biztos, hogy Ekström nagy húzás volt az Auditól. A faszit bármilyen autóba ülteted, tuti hozza az eredményeket. Neki mindegy, hogy DTM, rallycross, WRC, Nascar, Bathurst stb., sima ügy. Nagyon stabil versenyző, de Loeb is ilyen, kettejük közül Loeb az, akinek minden felületen, minden járművel van esélye a győzelemre. Nem tudnék így fejből még egy ilyen versenyzőt mondani, aki minden szakágban dobogóra áll vagy bajnok lesz, ahol elindul: WRC, Le Mans-i 24 órás, GT-sorozat, túraautó-vb, rallycross, Dakar. A legendás Pikes Peak International Hill Climb futamon senki sem tudott 9 percen belüli időt teljesíteni, pedig nem holmi kis hobbisofőrök indultak, hanem világbajnokok: Walter Röhrl (élő legenda) és Ari Vatanen (WRC-világbajnok, Dakar-győztes stb.). Ekkor jött Loeb és a rekordon másfél percet faragott és 8:13-mal nyert, amit 5 éven át nem tudtak megdönteni...
Emlékszem, szó volt róla a 2000-es évek végén, hogy indul az F1-ben, de nem kapott végül engedélyt. Pár teszten volt, életében először ült F1-es autóban, de a mezőny első felében végzett a teszteken. Valószínűleg, ha adnak neki pár hónapot, ott is top5-ben lett volna.