Idézetet írta: MessiÁs Dátum június 02, 2022, 19:22:06Ez nem segítség nekünk ha nem írod le konkrétan mi a gond..
Nekem amúgy simán visszaadták a pénzt amikor gond volt a voucherrel. Meg van erre a procedúra.
A legutóbbi történetem pár hetes:
külföldön voltam, 75CHF-es kártyát vásároltam, nem akartam egyből felhasználni az összeset, de az első fizetési kísérletem alkalmával blokkolták a kártyát valamiért.
Ügyfélszolgálatot felkerestem, készségesen válaszoltak pár órán belül. Ők sem tudták mi lehetett a gond. Kérték hogy töltsek ki egy formulát, megtörtént. Majd mailben kértek képeket és azonosításhoz adatokat. Megtörtént, elfogadtak mindent pár napon belül. Kérdezték hogy feloldják a kártyát vagy visszatértítést kérek. Én az utóbbit választottam még úgy is hogy az költséges. Elküldem minden adatot a kérésükre. Innen jött a várakozás, eltelt 1 hét semmi. Írtam nekik. Válaszban újra kezdődött a procedúra, elküldtem mindent ismét, mostmár angolul mert az angol ügyfélszolgálat keresett meg. Lejátszottuk ugyanazt (bár érdekes módon itt a visszatérítési díjra fele annyit mondtak), kértem tőlük hogy adjanak választ miért lett blokkolva illetve mennyi a visszatérítés ideje. Erre már csak terelés jött hogy folyamatban van.
1 hetet vártam, semmi. Írtam nekik semmi... írtam nekik majdnem minden másnap, még válaszra sem méltatnak... Ez már 3 hete volt. Azóta sem érkezik semmi válasz.
Ezek után hogy merjen az ember vásárolni? Ugyan ezt eljátszották egy 10ezres kártyával pár éve akkor azt kértem oldják fel a kártyát, az se történt meg, reméltem hogy azóta változott a rendszer de ezek szerint nem. Benyúlják az így szerzett pénzt minden indok nélkül és egyszerűen nem válaszolnak.