Játékok, melyekben CrisRoniii7 szerepelt

SPF Totó
CrisRoniii7 közösségi adatai

CrisRoniii7 statisztikái

0 %

ROI

0

Tippek


Tipp Esemény Odds Beküldve Játék
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt
2014 jan 25. 12:08
Január 25.

Freiburg - Leverkusen V 1,73

Odds: 1,73
Tét  :  1,000   VNY: 1,730
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt
2014 jan 25. 12:06
Január 25.

Verona - Roma V 1,73

Odds: 1,73
Tét : 1,000 VNY: 1,730
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt
2014 jan 25. 12:04
Január 25:

Torino - Atalanta  H 1,74

Odds: 1,74

Tét : 1,000  VNY : 1,740

CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt
2014 jan 25. 12:03
Január 25.

Napoli - Chievo  H  1,28
Inter  -  Catania H  1,33

Odds: 1,70

Tét   : 1,000  VNY:1,700
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt
2014 jan 25. 12:00
Január 24.

Lille - Rennes             H 1,52
Southampton - Yeovil H 1,24

Odds: 1,88

Tét: 1,000  VNY: 1,885

Nézz be a fogadásnaplóba

CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 25. 12:08
Január 25.

Freiburg - Leverkusen V 1,73

Odds: 1,73
Tét  :  1,000   VNY: 1,730
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 25. 12:06
Január 25.

Verona - Roma V 1,73

Odds: 1,73
Tét : 1,000 VNY: 1,730
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 25. 12:04
Január 25:

Torino - Atalanta  H 1,74

Odds: 1,74

Tét : 1,000  VNY : 1,740

CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 25. 12:03
Január 25.

Napoli - Chievo  H  1,28
Inter  -  Catania H  1,33

Odds: 1,70

Tét   : 1,000  VNY:1,700
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 25. 12:00
Január 24.

Lille - Rennes             H 1,52
Southampton - Yeovil H 1,24

Odds: 1,88

Tét: 1,000  VNY: 1,885
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 22. 18:09
Hét 1.

Fogadások száma: 4
Átlag odds :  1,80
Találati arány  : 25 %
Profit  : -2640
Bankroll : 27,360
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 18. 16:00
Január 19.


Zaragoza - Hercules Spanyol 2   H  1,83

Odds: 1,83
Tét : 1.200       VNY : 2.195
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 18. 15:59
Január 18.


Burnley - Sheffield Wed.  Angol 2    H 1,80

Odds: 1,80
Tét: 1.200         VNY: 2.160
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 18. 15:56
Január 18.

QPR  -     Huddersfield Angol 2    H  1.60
Arsenal - Fulham         Angol 1    H 1,21


Odds : 1,93
Tét :    1.200      VNY: 2.325
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re:CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 18. 15:54
Január 17.

Twente - Heracles Holland 1    H   1,25
Nancy   - Bastia    Francia 2      H   1,33

Odds : 1,66
Tét :   1.200 HUF     VNY : 1.995
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a CR7 sportfogadó naplója! témához
2014 jan 18. 15:50
30,000 HUF-os kezdő bankrollal kezdek.
Többnyire single fogadásokat fogok kötni, méghozzá úgy, hogy átlagban 1,7-1,9 körüli oddsokat keresek, és 1100-1200 HUF - al fogadom meg őket úgy, hogy a VNY 2000 HUF legyen.
Tehát a cél, mindig a 2000 forintos várható nyeremény.

Kezdő fogadó vagyok. A célom, hogy az év első felében nullszaldós legyek. Ezt már jó eredménynek könyvelném el. Majd az év második felében, amikor újra indulnak a bajnokságok, ott már profitot szeretnék termelni. Majd a bankrollt növelni, és ezzel együtt a tétet is.
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re: Handek - Elemzesek témához
2009 márc 22. 09:02
Idézetet írta: Várda64 Dátum március 22, 2009, 07:57:45
Sziasztok Pókerbarátok!

Szerintetek hibáztam-e (ha igen, hol?) a csatolmányban található leosztásnál. Ez már döntő asztal és egy-egy helyezés +100$-t jelent (minimum). Ha ülök a "seggemen" most legalább 220$-al beljebb lennék, de a lapom ( nekem legalábbis ) azt diktálta amit tettem.

Mindenki véleményére kíváncsi lennék, aki járatos a pókerben, mert leszek én még hasonló szituációban, akkor az ilyen tornát szeretném "behúzni"!

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!   :cya:


Super standard a megjátszás :) most az ellenfélnek szerencséje volt,ez benne van,de hosszútávon mi leszünk jók :)
Amúgy annyit tennék hozzá,h sztem egy versenyen nem érdemes kiülni a pénzeket,ha megnézed a komoly pénzek az első három helyen vannak,főleg a győztes kap szép summát,így a győzelemre kell törekedni...Amúgy a jó agresszív játékosok pont ez használják ki,h sokan ilyenkor nagyon befeszülnek,h "jajj ha még egy ember kiesik akkor jajj plusz $100 kapok"és éppen ezért super agron játszanak,és szép lassan megeszik a stacketeket...:)Ez nem jó,játszunk mi agresszíven,és faljuk fel őket mi ::)

ui:remélem nem baj,h belepofátlankodtam...:)
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re: Handek - Elemzesek témához
2009 márc 20. 20:35
Idézetet írta: hangyás Dátum március 20, 2009, 14:33:38
Idézetet írta: CrisRoniii7 Dátum március 20, 2009, 12:47:49
Idézetet írta: hangyás Dátum március 19, 2009, 19:52:20
Nem fogok veled vitatkozni mert nem tartom magam olyan
jó pókerjátékosnak!De ha az ember pikk A10-re pikk J5Q floppol
nem hiszem hogy én lennék elörébb.Persze az emeléssel
teljesen igazad van.Szeretem az épitő jellegü kritikát,és a te
reagálásodbol is tanultam. :)

         Neked is sok Sikert!

Jó úgylátom nem érted :idiot2: :)
Nem egy konkrét lap ellen mész flopon,mert nem tudod mi van nála,hanem olyan kombinációk ellen amik az ellenfélnél valószínüleg lehetnek,ez az ellenfél kézskálája ergo zónája,ergo range :D És az enemy range ellen ezen a flopon top szettel ELŐL vagy :)
De mind1 túl komplex ez a póker :) Nem tudok pár hozzászólásba belesűríteni mindent :) :(



Én nem kérdeztem hogy kellet volna megjátszani ezt a handet,
és nem is várom el hogy oktass engem.Csak minta képpen tettem
be hogy milyen rosszul játszottam meg.Akkor ezek szerint nekem
nagyon bonyolult játék ez a póker,ahogy te fogalmazol :'( :'(
Nem fogok megsértödni  ezért  :idiot2: sem!


Én lezártam a témát!!!!




eeh...ABSZOLÚT NEM AKARTAM MEGSÉRTENI SENKIT,pont fordítva segíteni akartam....
De igen,a szmálji tényleg kétértelmű,és úgy nézki rosszul jött le mindnekinek...mind1 elnézést kérek...
És nem úgy értettem h neked bonyolúlt!Hanem hogy maga a póker bonyolúlt,és összetett és a hozzászolásomban kb 2-3 olyan dolgot hoztam fel neked (range,preflop licit stb) amikről minimum egy cikk terjedelműt kéne írni,h tényleg megértse és elfogadja az ember....De tényleg elnézést ha megsértettelek,nem akartam komolyan mondom...
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re: Handek - Elemzesek témához
2009 márc 20. 12:47
Idézetet írta: hangyás Dátum március 19, 2009, 19:52:20
Nem fogok veled vitatkozni mert nem tartom magam olyan
jó pókerjátékosnak!De ha az ember pikk A10-re pikk J5Q floppol
nem hiszem hogy én lennék elörébb.Persze az emeléssel
teljesen igazad van.Szeretem az épitő jellegü kritikát,és a te
reagálásodbol is tanultam. :)

         Neked is sok Sikert!

Jó úgylátom nem érted :idiot2: :)
Nem egy konkrét lap ellen mész flopon,mert nem tudod mi van nála,hanem olyan kombinációk ellen amik az ellenfélnél valószínüleg lehetnek,ez az ellenfél kézskálája ergo zónája,ergo range :D És az enemy range ellen ezen a flopon top szettel ELŐL vagy :)
De mind1 túl komplex ez a póker :) Nem tudok pár hozzászólásba belesűríteni mindent :) :(
CrisRoniii7
CrisRoniii7 hozzászólt a Re: Handek - Elemzesek témához
2009 márc 19. 18:21
Idézetet írta: hangyás Dátum március 19, 2009, 13:04:46
Idézetet írta: CrisRoniii7 Dátum március 19, 2009, 09:39:58
Idézetet írta: hangyás Dátum március 14, 2009, 22:19:37

Ezt jól benyaltam! :idiot2:



***** Leosztás 1503390658 *****
400.00/800.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 2009. március 14. 21:59:03
€1,500 GTD REBUY (Valódi /Verseny )
Szék 1: MAINIL (32094.00)
Szék 2: cbr3 (17208.00)
Szék 3: lesaint65 (25113.00)
Szék 4: jeffreycj (2045.00)
Szék 5: b1g4k8 (9472.00)
Szék 6: Unknown (0.00)
Szék 7: hangyasman (11800.00)
Szék 8: arta76 (22454.00)
Szék 9: malandrias (30126.00)
Szék 10: ___EDY___ (8009.00)
arta76 tesz KV 400.00
malandrias tesz NV 800.00
** Osztás **
MAINIL [N/A, N/A]
cbr3 [N/A, N/A]
lesaint65 [N/A, N/A]
jeffreycj [N/A, N/A]
b1g4k8 [N/A, N/A]
hangyasman [Qt, Qk]
arta76 [N/A, N/A]
malandrias [N/A, N/A]
___EDY___ [N/A, N/A]
*** Licitkör 1 ***
___EDY___ Call 800.00
MAINIL Fold
cbr3 Fold
lesaint65 Fold
jeffreycj Fold
b1g4k8 Fold
hangyasman Call 800.00
arta76 Fold
malandrias Check
*** Flop(asztal): *** : [Jp, 5p, Qp]
*** Licitkör 2 ***
malandrias Check
___EDY___ Check
hangyasman Bet 800.00
malandrias Fold
___EDY___ Call 800.00
*** Turn(asztal): *** : [Jp, 5p, Qp, 2k]
*** Licitkör 3 ***
___EDY___ Check
hangyasman Bet 5075.00
___EDY___ All-in 6409.00
hangyasman Call 6409.00
*** River(asztal): *** : [Jp, 5p, Qp, 2k, Kp]
*** Leterítés *** : Rake: 0.00 Teljes pot: 17893.00
MAINIL Fold Nyer: 0.00
cbr3 Fold Nyer: 0.00
lesaint65 Fold Nyer: 0.00
jeffreycj Fold Nyer: 0.00
b1g4k8 Fold Nyer: 0.00
hangyasman [Qt, Qk] Drill dáma Nyer: 0.00
arta76 Fold Nyer: 0.00
malandrias Fold Nyer: 0.00
___EDY___Royal flös Nyer:17893.00


Már preflop hibáztál!A limper miatt,emelnék min 2800ig,de inkább 3200ig,h mi
nél rosszabb oddsot kapjon,illetve OOP lesz,kis stackel,ergo ha nem hülye push/fold-ot kell játszani....bár ha ebből a stack size-ból limpelt valszeg fish...
Flopon megint hibáztál,bet a pot 3/4-e...Ha jönni akar az enemy AI kell menni ami nekünk megint csak jó...
A preflop/flop hibád már legalább kicsit kompenzáltad azzal,h turnön pusholtál... :)
Ha vmi nem tiszta szólj... ;) :)


      Szia!

Nem tudom miért nem emeltem,de flopp után már ő volt elönyben.
Ha fullra javulok akkor is vesztettem volna,mert nem dobta volna el.
Nem Freeroll az egyik WSOP selejtező,a másik1500€GTD Rebuy.
Köszi a jo tanácsokat!

                        Üdv Hangyas!

Ilyen nincs,h a flop után ő volt már előnyben :DIlletve h ha fullra javulok akkor is vesztek..:)  Ne egy partira levetítve gondokozz,hanem úgy,h hosszútávon kifog többször nyerni,és ebből kifolyólag gondolkozz rangek-ben (zóna) ergo mérd fel,h melyek azok a kezek ami az ellenfélnél lehet,ezt a licit sorozatból folyamatosan tudod szűrni...ergo flopon az enemy range nagyon tág,de ha lett volna preflop emelés akkor máris jobban tudnánk szűkíteni a vélhető kezeinek a listáját :)
Nos preflop mindenféleképpen emelj,renegeteg ok miatt:
-Több pénz legyen a potban,ergo ha te itt emelsz 3200 és ha csak egy megadód van a pot akkor is már cikra 7000 lesz,és ebből kifolyólag postflop exponenciálisan több pénz kerül be(most itt ha emeltél volna preflop akkor az utcák száma leszükül egyre,ergo csak flopra,hisz akkora lesz a kassza,h bármekkora bet mérettel comittálod magad,ergo AI tudsz menni,és egy ilyen jó kézzel ez a célunk
-továbbá azért emelj preflop,h az ellenfeleid számát redukáld egyre,maximum kettőre,hisz bármilyen jól nézki az a QQ/KK/AA többszereplős partiban nem teljesítenek túl jól....
Na és visszatérve arra,h miért lenne jó nekünk egy preflop emelés illetve emiatt egy flop push azért mert az ellenfél zónája (range) ellen elől vagyunk!!!!!!!!!!
És neked ezen a ponton(ha már nem volt preflop emelés) mármint flopon ezért kéne meghívni minimum a pot 3/4-ét,mert te vagy elől és azon kell dolgoznod h minnél több pénz kerüljön a kasszába :)
Nos és h miért mondom azt h az ellenfél zónája ellen elől vagy,azért mert flopon az enemy range:bármilyen szingli pikk,alacsonyabb set(55,JJ) 2párok (JQ),és a kész flösök,ezek közül csak a kész flösöket nem verjük,ellenben az alacsonyabb szettet,2 párokat igen,belőlük value-ét kell szedni,míg a szingle pikkek ellen (pl Ász pikk ,treff 7 ) védenünk kell a kezünk...
Remélem nem voltam túl érthetetlen,csak épp sietek :)
Ha vmit nem értesz/vagy nem értesz velem egyet,szólj nyugodtan,segítek /illetve szeretem az építő jeleggű diskurálást/ " veszekedést" :D :) )
További sok sikert az asztaloknál :beerchug:
GL

A felhasználó összes hozzászólása